Radiální brzdová pumpa RACING SESTAVA ACCOSSATO 1 (MOTO GP provedení!) Sada obsahuje: - Radiální brzdová pumpa ACCOSSATO s 19 mm pístkem (rozteč dle výběru) - Kloubovou páčkou s motorizovaným nastavením polohy Hlavní rozdíl a výhoda radiální pumpy oproti klasické je citlivost při brzdění: Radiální brzdová pumpa – pístek se pohybuje ve směru brzdové páčky. Tímto docílíte plynulejšího a citlivějšího brzdění. Axiální brzdová pumpa - pístek se pohybuje kolmo na páčku. Brzdění bývá prudké nebo naopak... Celý popis

Koupit za 15 557 Kč
  • Od nejoblíbenějších
  • Od nejlevnějších
  • Od nejdražších

Popis

Radiální brzdová pumpa RACING SESTAVA ACCOSSATO 1 (MOTO GP provedení!)

Sada obsahuje:

- Radiální brzdová pumpa ACCOSSATO s 19 mm pístkem (rozteč dle výběru)

- Kloubovou páčkou s motorizovaným nastavením polohy

Hlavní rozdíl a výhoda radiální pumpy oproti klasické je citlivost při brzdění:
Radiální brzdová pumpa – pístek se pohybuje ve směru brzdové páčky. Tímto docílíte plynulejšího a citlivějšího brzdění.
Axiální brzdová pumpa - pístek se pohybuje kolmo na páčku. Brzdění bývá prudké nebo naopak slabé.
Frézovaná brzdová pumpa - kvalitní materiál, skvělé brzdící vlastnosti

- 19 x 18:  „Měkčí“ pumpa
S menší silou vyvinutou na páčku nastupuje požadovaný brzdný účinek po vykonání delší dráhy páčky (tzn. později). Lze jej velice přesně dávkovat.
Doporučuje se pro silniční použití a všude tam, kde je třeba redukovat agresivní brzdný účinek.

- 19 x 19:  Středně „tvrdá“ pumpa
Je středně sportovní verze brzdových pump Accossato. Doporučuje se pro použití jak na závodní trati, tak i na silnici. Středně „tvrdá“ pumpa.

- 19 x 20: „Tvrdá“ pumpa
Nejagresivnější verze brzdových pump Accossato. Pumpa je velmi citlivá, má malý zdvih a proto je určena především pro závodní účely. S větší roztečí sice vzrůstá potřebná síla k vyvinutí požadovaného brzdného účinku, ten však nastupuje rychleji (tedy dráha páky je kratší). Z tohoto důvodu se nedoporučuje pro použití při obtížnějších jízdních podmínkách (mokro, déšť) na silnici.

- 19 x PRS: Nastavitelná pumpa.
Je verzí univerzální pumpy, kde je nastavitelný tzv. „pivot point“ od 17-19 (pomocí excentrického čepu v těle pumpy a excentrické vložky v páčce). Je vynikající pro použití na silnici i na závodní trati. 

Pro ostatní průměry pístků (10 - 14 – 15 – 16 – 17) platí výše zmíněné obdobně. Jen s rozdílem použití pro: 
10 motocross (enduro), minibike, pitbike
14 skútr
15 motard
16 lehké biky s jedním kotoučem
17 dva kotouče, ale brzdiče BREMBO M50 (např. DUCATI Panigale 1199, APRILIA RSV4) s pístky menšími než 32 mm
19 všechny ostatní dvoukotoučové aplikace 

Barva páčky: Pokud se chcete opravdu odlišit, zvolte některou z barevných variant páčky (barevný elox).
Délka páčky je na vašich preferencích – zvolit můžete dlouhou na tři prsty nebo krátkou páčku na dva prsty.
RST typ páčky: otvor umístěný na konci páčky umožňuje průchodu vzduchu. Tím se značně redukuje "třepání" páčky při rychlejší jízdě způsobené proudem vzduchu.

Návod k instalaci naleznete ZDE. 
Doporučujeme používat pouze brzdovou kapalinu DOT4, kterou naleznete také v naší nabídce ZDE.
Tlakový spínač není součástí balení a lze ho zakoupit ZDE.
Excelentní poměr CENA vs. VÝKON je jednou z nejvyšších předností pump a ostatních produktů ACCOSSATO.
Pokud přesto v nabídce nenaleznete zboží, které by odpovídalo Vašemu motocyklu, nebo si nevíte rady, neváhejte nás kontaktovat. My už konkrétní druh převodu dohledáme a zadáme dodavateli.

 

 
Zobrazit více